LOGO PRGOK
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do menu głównego
  • Przejdź do głównych sekcji strony
    • PRGOK
    • Związek Międzygminny
      Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi
      • Ikona Facebook
      • BIP
      • EPUAP
      • A
      • A+
      • Kontrast
      Zaloguj się
      Profil
      • Twój profil
      • Edytuj profil
      WYPEŁNIJ DEKLARACJĘ
Aktualności
Harmonogramy
Gminy - zabudowa jednorodzinna 2021
Gminy - zabudowa jednorodzinna 2022
Jak działa system?
Wymagania
Pojemniki
Odbiór odpadów
Wykaz punktów PSZOK
Wykaz instalacji przetwarzania odpadów komunalnych
Wykaz punktów zbiórki ZSEE
Wykaz aptek
Poziomy recyklingu
Uchwały i obwieszczania
Programy UE
Edukacja
Kampanie edukacyjne
Słownik pojęć
Audycje
Wydawnictwa
Przewodnik
Statut Związku
Regulamin utrzymania porządku
Stawki
Częstotliwość odbioru
Zgłoś problem
Najczęściej zadawane pytania
Skargi i wnioski
Formularze zgłoszeniowe
Jak segregować?
Kontakt
WYPEŁNIJ DEKLARACJĘ

Pobierz aktualny druk deklaracji. >>> KLIKNIJ TUTAJ

Aktualności
Strona Główna › Aktualności
05.05.2021 r.

Pracuj razem z nami

Szukamy pracownika na stanowisko pomoc administracyjna w kontroli.

Ogłoszenie nr 1/2021

  z dnia 4 maja 2021 r.

 

  Przewodniczącej Zarządu Związku Międzygminnego
„Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi” z siedzibą w Pile  

ogłasza ofertę pracy na stanowisko:
 pomoc administracyjna w kontroli – 1 sektor ( Drawsko,  Krzyż Wlkp. Wieleń)

 

1. Wymagania  wobec kandydata:

  1. wykształcenie wyższe lub średnie (preferowane: w zakresie ochrony środowiska, inżynierii środowiska, administracyjne, ekonomiczne lub o innej specjalności przydatnej dla wykonywania zadań na zajmowanym stanowisku),
  1. biegłość w posługiwaniu się narzędziami informatycznymi (programy biurowe i inne),
  2. umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  3. prawo jazdy kategorii B.
  4. doświadczenie zawodowe na stanowisku kontrolera bądź znajomość zagadnień związanych z procedurami kontrolnymi,
  5. wysokie umiejętności interpersonalne oraz kultura osobista,
  6. umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole,
  7. znajomość zagadnień związanych z ochroną danych osobowych,
  8. znajomość podstawowych przepisów prawnych związanych z funkcjonowaniem Związku Międzygminnego „Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi”,
  9. zaangażowanie, samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, obowiązkowość, kreatywność,
  10. odporność w sytuacjach stresowych.

 

2. Zakres wykonywanych obowiązków na stanowisku będącym przedmiotem  oferty pracy :

  1. kontrola i nadzór nad realizacją przez właścicieli nieruchomości na terenie Związku obowiązków wynikających z przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ustanowionego przez Związek Międzygminny systemu gospodarki odpadami, w szczególności w zakresie poprawnego prowadzenia segregacji odpadów,   udostępniania urządzeń do gromadzenia odpadów, ilości i rodzaju wytwarzanych odpadów,
  2. prowadzenie kontroli należytego wykonywania usług przez operatorów systemu – sprawdzanie przestrzegania przez Operatora systemu zapisów wiążącej umowy na odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów zmieszanych i selektywnie zebranych na terenie Związku Międzygminnego „PRGOK” (m.in. kontrola odbioru odpadów zgodnie przyjętymi harmonogramami, kierowanie odpadów do wyznaczonych instalacji),
  3.  prowadzenie kontroli nieruchomości niezamieszkałych, pod względem przestrzegania przepisów prawa powszechnie obowiązującego i prawa miejscowego,
  4. praca w programie informatycznym udostępnionym przez Operatora, mającym na celu weryfikację trasówek i miejsc z których są odbierane odpady przez Operatora,
  5. prowadzenie kontroli podmiotów wpisanych do prowadzonego przez Związek rejestru działalności regulowanej,
  6. tworzenie, prowadzenie ewidencji i weryfikacja baz danych w zakresie obsługi właścicieli nieruchomości na terenie Związku,
  7. wykonywanie zadań związanych z funkcjonowaniem systemu gospodarki odpadami,
  8. udział w wydarzeniach promujących działalność edukacyjno-informacyjną  ZM”PRGOK”,
  9. wykonywanie innych zadań, zleconych przez przełożonych.

 

3. Dokumenty wymagane w ofertach pracy składanych przez kandydatów:

  1. list motywacyjny,
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru załączonego do ogłoszenia,
  3. kopia lub odpis dokumentów potwierdzających:
  1. wykształcenie
  2. staż pracy
  3. posiadane kwalifikacje i umiejętności (dyplomów, zaświadczeń itp.),

 

 

Dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą o następującą treści:

„ Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji."

Jeśli dokumenty zawierają dane szczególnej kategorii tzw. wrażliwe – należy opatrzyć klauzulą poniższej treści:

„ Zgodnie z art.9 ust.1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych które zostały zamieszczone w liście motywacyjnym oraz załączonych dokumentach „

 

4. Przebieg postępowania w sprawie oferty pracy :

  1. Ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy -  pomoc administracyjna w kontroli, (III piętro) przy ul. Dąbrowskiego 8, 64-920 Piła, lub wysłać pocztą na wskazany wyżej adres Związku Międzygminnego „Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi” z siedzibą w Pile, w terminie do dnia 14.05.2021 roku do godz. 1400 (decyduje data wpływu do Biura Związku Międzygminnego).

 

Oferty pracy, które wpłyną  po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

 

Szczegółowych informacji o ofercie pracy udziela Elżbieta  Skoczylas:  tel. 607 111 042, e-mail: elzbieta.skoczylas@prgok.pl

 

5. Informacja o istotnych warunkach stosunku pracy:

  1. Miejsce pracy: Biuro Związku – obsługa gmin Wieleń, Krzyż Wielkopolski, Drawsko,   Związku Międzygminnego „Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi” z siedzibą w Pile.
  2. Obowiązująca norma czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym. 

6. Informacja o ochronie danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

1.  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Związek Międzygminny „Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi”

2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iodo@iodopila.pl

3. Cel i podstawy przetwarzania

Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych.

Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.  

PRGOK będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4. Odbiorcy danych osobowych

Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi PRGOK zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.

5. Okres przechowywania danych

Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 5 lat w celach archiwizacji.

W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez  6 miesięcy, a następnie przez okres 5 lat w celach archiwizacji.

6. Prawa osób, których dane dotyczą

Mają Państwo prawo do:

-         dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

-         sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

-         ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

-         usunięcia danych osobowych;

-      wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych,  ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)

 

7. Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

 

 

>>> KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DO POBRANIA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

resume-2296951_1920.png

PRGOK

Aktualności Harmonogramy Jak segregować Programy UE Wypełnij deklarację Kontakt

Jak działa system?

Wymagania Pojemniki Odbiór odpadów Punkty zbiórki PSZOK Punkty zbiórki ZSEE Wykaz instalacji przetwarzania odpadów komunalnych

Wykaz aptek Poziomy recyklingu Uchwały i obwieszczenia

Edukacja

Kampanie edukacyjne Słownik pojęć Audycje Wydawnictwa

Przewodnik

Statut PRGOK Regulamin utrzymania porządku Stawki Częstotliwości odbioru Kalkulator opłat

Zgłoś problem

Najczęściej zadawane pytania Skargi i wnioski mieszkańców
  • Ikona Facebook
  • BIP
  • EPUAP
© Copyright 2021 PRGOKPolityka prywatnościDeklaracja dostępności
  • Ikona Facebook
  • BIP
  • EPUAP
Strona przygotowana przez: Agencja Interaktywna SUNGROUP
Korzystanie z witryny internetowej oznacza akceptacje plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj