Ogłoszenie nr 1/2021
z dnia 4 maja 2021 r.
Przewodniczącej Zarządu Związku Międzygminnego
„Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi” z siedzibą w Pile
ogłasza ofertę pracy na stanowisko:
pomoc administracyjna w kontroli – 1 sektor ( Drawsko, Krzyż Wlkp. Wieleń)
1. Wymagania wobec kandydata:
- wykształcenie wyższe lub średnie (preferowane: w zakresie ochrony środowiska, inżynierii środowiska, administracyjne, ekonomiczne lub o innej specjalności przydatnej dla wykonywania zadań na zajmowanym stanowisku),
- biegłość w posługiwaniu się narzędziami informatycznymi (programy biurowe i inne),
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- prawo jazdy kategorii B.
- doświadczenie zawodowe na stanowisku kontrolera bądź znajomość zagadnień związanych z procedurami kontrolnymi,
- wysokie umiejętności interpersonalne oraz kultura osobista,
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole,
- znajomość zagadnień związanych z ochroną danych osobowych,
- znajomość podstawowych przepisów prawnych związanych z funkcjonowaniem Związku Międzygminnego „Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi”,
- zaangażowanie, samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, obowiązkowość, kreatywność,
- odporność w sytuacjach stresowych.
2. Zakres wykonywanych obowiązków na stanowisku będącym przedmiotem oferty pracy :
- kontrola i nadzór nad realizacją przez właścicieli nieruchomości na terenie Związku obowiązków wynikających z przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ustanowionego przez Związek Międzygminny systemu gospodarki odpadami, w szczególności w zakresie poprawnego prowadzenia segregacji odpadów, udostępniania urządzeń do gromadzenia odpadów, ilości i rodzaju wytwarzanych odpadów,
- prowadzenie kontroli należytego wykonywania usług przez operatorów systemu – sprawdzanie przestrzegania przez Operatora systemu zapisów wiążącej umowy na odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów zmieszanych i selektywnie zebranych na terenie Związku Międzygminnego „PRGOK” (m.in. kontrola odbioru odpadów zgodnie przyjętymi harmonogramami, kierowanie odpadów do wyznaczonych instalacji),
- prowadzenie kontroli nieruchomości niezamieszkałych, pod względem przestrzegania przepisów prawa powszechnie obowiązującego i prawa miejscowego,
- praca w programie informatycznym udostępnionym przez Operatora, mającym na celu weryfikację trasówek i miejsc z których są odbierane odpady przez Operatora,
- prowadzenie kontroli podmiotów wpisanych do prowadzonego przez Związek rejestru działalności regulowanej,
- tworzenie, prowadzenie ewidencji i weryfikacja baz danych w zakresie obsługi właścicieli nieruchomości na terenie Związku,
- wykonywanie zadań związanych z funkcjonowaniem systemu gospodarki odpadami,
- udział w wydarzeniach promujących działalność edukacyjno-informacyjną ZM”PRGOK”,
- wykonywanie innych zadań, zleconych przez przełożonych.
3. Dokumenty wymagane w ofertach pracy składanych przez kandydatów:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru załączonego do ogłoszenia,
- kopia lub odpis dokumentów potwierdzających:
- wykształcenie
- staż pracy
- posiadane kwalifikacje i umiejętności (dyplomów, zaświadczeń itp.),
Dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą o następującą treści:
„ Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji."
Jeśli dokumenty zawierają dane szczególnej kategorii tzw. wrażliwe – należy opatrzyć klauzulą poniższej treści:
„ Zgodnie z art.9 ust.1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych które zostały zamieszczone w liście motywacyjnym oraz załączonych dokumentach „
4. Przebieg postępowania w sprawie oferty pracy :
- Ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy - pomoc administracyjna w kontroli, (III piętro) przy ul. Dąbrowskiego 8, 64-920 Piła, lub wysłać pocztą na wskazany wyżej adres Związku Międzygminnego „Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi” z siedzibą w Pile, w terminie do dnia 14.05.2021 roku do godz. 1400 (decyduje data wpływu do Biura Związku Międzygminnego).
Oferty pracy, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Szczegółowych informacji o ofercie pracy udziela Elżbieta Skoczylas: tel. 607 111 042, e-mail: elzbieta.skoczylas@prgok.pl
5. Informacja o istotnych warunkach stosunku pracy:
- Miejsce pracy: Biuro Związku – obsługa gmin Wieleń, Krzyż Wielkopolski, Drawsko, Związku Międzygminnego „Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi” z siedzibą w Pile.
- Obowiązująca norma czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym.
6. Informacja o ochronie danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Związek Międzygminny „Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi”
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iodo@iodopila.pl
3. Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych.
Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
PRGOK będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4. Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi PRGOK zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.
5. Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 5 lat w celach archiwizacji.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez 6 miesięcy, a następnie przez okres 5 lat w celach archiwizacji.
6. Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- usunięcia danych osobowych;
- wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)
7. Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
>>> KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DO POBRANIA