LOGO PRGOK
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do menu głównego
  • Przejdź do głównych sekcji strony
    • PRGOK
    • Związek Międzygminny
      Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi
      • Ikona Facebook
      • BIP
      • EPUAP
      • A
      • A+
      • Kontrast
      Zaloguj się
      Profil
      • Twój profil
      • Edytuj profil
      WYPEŁNIJ DEKLARACJĘ
Aktualności
Harmonogramy
Gminy - zabudowa jednorodzinna 2021
Gminy - zabudowa jednorodzinna 2022
Jak działa system?
Wymagania
Pojemniki
Odbiór odpadów
Wykaz punktów PSZOK
Wykaz instalacji przetwarzania odpadów komunalnych
Wykaz punktów zbiórki ZSEE
Wykaz aptek
Poziomy recyklingu
Uchwały i obwieszczania
Programy UE
Edukacja
Kampanie edukacyjne
Słownik pojęć
Audycje
Wydawnictwa
Przewodnik
Statut Związku
Regulamin utrzymania porządku
Stawki
Częstotliwość odbioru
Zgłoś problem
Najczęściej zadawane pytania
Skargi i wnioski
Formularze zgłoszeniowe
Jak segregować?
Kontakt
WYPEŁNIJ DEKLARACJĘ

Pobierz aktualny druk deklaracji. >>> KLIKNIJ TUTAJ

Aktualności
Strona Główna › Aktualności
31.10.2022 r.

Jak szybko skontaktować się z nami? [PORADNIK]

Jak zgłosić gdy operator nie odebrał odpadów lub gdy mamy pytanie dotyczące płatności? 

Najszybszy sposób to skorzystanie z formularza kontaktowego znajdującego się na stronie internetowej www.prgok.pl.

Aby skorzystać z formularza kontaktowego, należy najechać kursorem na zakładkę o nazwie ZGŁOŚ PROBLEM. Po najechaniu kursorem na to pole, rozwinie się menu, z którego wybieramy opcję FORMULARZE ZGŁOSZENIOWE. Po kliknięciu zostaniemy przeniesieni na stronę, na której mamy do wyboru kilka formularzy:

BRAK POJEMNIKA

BRAK WORKÓW

BRAK ODBIORU

PRZEPEŁNIONY POJEMNIK

PŁATNOŚCI.

Klikamy w temat, który nas interesuje. Otwiera się strona z wybranym formularzem. Wypełniamy rubryki swoimi danymi oraz opisujemy problem. Następnie zaznaczamy, że nie jesteśmy robotem, a na koniec klikamy pole WYŚLIJ FORMULARZ.

Zachęcamy również do pobrania na telefon komórkowy aplikacji EVENIO. Ta aplikacja nie tylko powiadomi nas o terminie odbioru danej frakcji odpadów, ale również pozwoli szybko skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta ZM „PRGOK”. Wystarczy wybrać ikonkę ZGŁOSZENIA, a następnie DODAJ NOWE ZGŁOSZENIE.

Jak skontaktować się z Biurem.png

PRGOK

Aktualności Harmonogramy Jak segregować Programy UE Wypełnij deklarację Kontakt

Jak działa system?

Wymagania Pojemniki Odbiór odpadów Punkty zbiórki PSZOK Punkty zbiórki ZSEE Wykaz instalacji przetwarzania odpadów komunalnych

Wykaz aptek Poziomy recyklingu Uchwały i obwieszczenia

Edukacja

Kampanie edukacyjne Słownik pojęć Audycje Wydawnictwa

Przewodnik

Statut PRGOK Regulamin utrzymania porządku Stawki Częstotliwości odbioru Kalkulator opłat

Zgłoś problem

Najczęściej zadawane pytania Skargi i wnioski mieszkańców
  • Ikona Facebook
  • BIP
  • EPUAP
© Copyright 2021 PRGOKPolityka prywatnościDeklaracja dostępności
  • Ikona Facebook
  • BIP
  • EPUAP
Strona przygotowana przez: Agencja Interaktywna SUNGROUP
Korzystanie z witryny internetowej oznacza akceptacje plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj